12 september 2021 Startzondag kerkgemeente Edam

Een mooi begin van een nieuw seizoen; een dienst met ds. Truus de Boer, met medewerking van de Nicolaas Cantorij onder leiding van Els Hermanides, kinderkerk, een bloemetje voor José, Jitske, Jacqueline, Petra, Mirjam en Wijnanda als dank voor het wegbrengen van al die bloemen namens de Kerkgemeente, en ook nog voor het eerst met beeld vanuit de Grote Kerk!
Na de kerkdienst was er koffie, thee en limonade met lekkers, de opdracht om aan de hand van platen de ‘juiste’ bede uit het ‘Onze Vader’ erbij te bedenken en voor de kinderen een speurtocht door de kerk; dit alles afgesloten met een lekkere lunch, verzorgd door diverse gemeenteleden.
Het hele programma naar aanleiding van het thema van de PKN: ‘Van U is de toekomst’ en rond het ‘Onze Vader’. Met veel dank aan al die vrijwilligers, die meer dan een steentje hebben bijgedragen aan deze viering.