11 december 2022 Viering 3de Adventszondag in De Swaen met voorganger ds. Marnix van der Sijs

Als je weet dat je, gekleed als Jozef, een gedicht mag opzeggen bij het begin van de dienst, en ook de 3de adventskaars mag aansteken dan is het niet zo vreemd als je van te voren zenuwachtig bent.
Bij Lucas kon ik daar weinig van ontdekken toen ik vooraf een plaatje bij de kerstboom maakte?
Dominee Marnix van der Sijs omschreef in zijn preek Jozef als een rechtvaardige die zijn zwangere vrouw beschermde. Haar ruimte en vrijheid gaf. Ons tot voorbeeld.
Met de plaatjes van de kinderkerk wordt hopelijk duidelijk dat er naast de verhalen die bij het project “Ik kan niet wachten” horen, hard werd gewerkt aan de kerstkaarten die later verspreid worden.
Ook dit jaar was de kerk sfeervol in kerststemming gebracht door Annie en Tom Lagerburg. Ze werden daar hartelijk voor bedankt! (Mogelijke hulptroepen mogen in deze dank delen)
De bloemen gingen ter bemoediging en met een hartelijke groet naar mevr. Coby van Zanen van de Lingerzijde

Mhg Arie