1 januari 2023 Viering in De Swaen met een Morgengebed

Nadat ik oudejaarsmiddag de viering volgde via mijn pc, en ik weer eens verrast werd door de kwaliteit en de vanzelfsprekendheid waarmee wij over de hele wereld zichtbaar zijn, vindt u onderstaand plaatjes en mijn impressie van de viering op nieuwjaarsmorgen 2023.
De viering was een Morgengebed, geen preek, geen dominee, wel ouderling Dirk Tump en diaken Alida Gorter, die ons voorgingen in zang, bijbellezing en gebed. Deze taak werd in een vanzelfsprekende eendracht vervuld.

De voorzitter van de kerkenraad Nel Eijk memoreerde in haar toespraak het enerverende jaar dat achter ons ligt, zoals de corona beperkingen en alles wat daarna weer voorzichtig werd opgestart. Ook de hoop op een positieve toekomst als kerkgemeente met voorganger Charlotte Kremer werd door haar aangehaald. U kunt dit alles nog steeds thuis meebeleven via kerkdienstgemist.nl….
Nel kreeg, met veel dank van de kerkgemeente, het prachtige boeket dat “haar” Henk mee naar huis mocht nemen.

Alsof we elkaar voor het eerst weer zagen bleek er na afloop genoeg stof over voor een “goed gesprek” bij de koffie en oliebollen.
Mvg Arie