Sfeervolle adventmaaltijd in P.K. de Swaen 18 december 2015

Het was de eerste keer dat de adventmaaltijd in deze sfeervolle kerk gehouden werd. Iedereen was feestelijk gekleed naar deze bijeenkomst gekomen, de kerkzaal was mooi versierd en de tafels prachtig gedekt.

(Foto’s AvG)

We hebben genoten van een heerlijke maaltijd omlijst met kerstverhaal, lezingen en liederen, muzikaal begeleid door Frans Koning op het orgel en José Menzo op blokfluit.

Helaas kon onze predikant ds. Juup hierbij niet aanwezig zijn in verband met een uitvaart in de familiekring. Juup had de viering voorbereid en Joke Roodhart en Ina Bakker hebben dit keurig verzorgd. Tussen de gangen door deden we een quiz met een religieus tintje, met dank aan Ina Bakker.

We werden nog verrast met een prachtige kaart met leuke attentie, gemaakt door Nel Schotanus. En bij vertrek kregen we nog een zakje met fruit mee naar huis.

Het team ouderenwerk heeft voor een geweldige middag gezorgd. Alle medewerkers en aanwezigen hartelijk dank!
Cora den Engelse, ouderling pastoraat

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Fotoalbums. Bookmark de permalink.