Protestantse Kerk De Swaen

Afgelopen zondag hielden we voor het eerst dienst in ons vernieuwde kerkgebouw Protestantse Kerk De Swaen.
We hebben de kerk in gebruik genomen met mooie toepasselijke liederen, prachtig orgelmuziek en trompetgeschal en in zijn geheel een heel mooie dienst.

Op het eerste gezicht leek er niet heel veel veranderd, toch is er heel veel werk verzet. Het meest opvallende is dat het podium verwijderd is, waardoor het koffiedrinken na de dienst vlotter verloopt.
Er is een speciale ruimte voor de kinderen gekomen. En niet te vergeten een nieuwe keuken en nieuwe toiletten. Het is echt heel mooi geworden. U kunt het allemaal bekijken op de foto’s hieronder.
De eerste twee fotoseries zijn gemaakt door Jaap van Werkhoven en de onderste door Arie van Ginkel.

Ook nog wat foto’s vanuit de zijbank. Met zicht op de gemeente, voorganger en fotograaf in actie!

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Fotoalbums. Bookmark de permalink.