Lintjesregen in Edam

Burgemeester Willem van Beek mocht vrijdag 24 april 7 lintjes uitreiken in Edam – Volendam. Mw. Rie Kemper-Rossenaar was één van de gelukkigen. Zij ontving deze onderscheiding onder andere voor haar vele werk voor onze kerkgemeente én voor de Stichting Kerkelijke Monumenten Edam.

Haar activiteiten werden als volgt omschreven: Mw. Rie Kemper-Rossenaar ontvangt de onderscheiding voor haar vrijwillige activiteiten op maatschappelijk, kerkelijk en sociaal gebied alsmede op sportief gebied. Zij staat bekend om haar grote inzet, actief, sociaal betrokken, praktisch, trouw en in het bezit van een gezond verstand.
Foto’s: JRvW

Verder ontvingen dhr. Hajo Schaap, mw. Dien van Aanholt–Oosteweeghel, mw. Mien Laan-Schokker, dhr. Rokus de Groot, dhr. Thames Guit en dhr. Hein Molenaar een koninklijke onderscheiding.
Allemaal van harte gefeliciteerd met de welverdiende onderscheiding.

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Fotoalbums. Bookmark de permalink.