Kerk-op-schoot-viering 9 februari 2014

De eerste “Kerk-op-Schoot” viering  was een succes. Maar liefst 11 kleine kinderen en hun ouders en grootouders kwamen af op deze alternatieve viering op een tijdstip dat wat beter aansluit bij de dagindeling van ouders met jonge kinderen.
Thema van de viering was “God zorgt voor jou”. Een navertelling van Mattheus 6:26-28. Heb je wel eens een bezorgd musje gezien? Of een bloem die voor de kast staat te twijfelen wat ze zal aantrekken?

Dia de Boer speelde gitaar en Josée menzo fluit en alle kinderen hadden hun eigen muziekinstrumentje. Zo konden we samen muziek maken en zingen.

Wie de liedjes  nog eens wil horen of zingen met de kinderen, hier zijn wat links naar youtube. Maar de ingeblikte muziek haalt het niet bij de muziek die klonk in de kerk….

Kom in de kring van Gods gezin
Jezus houdt van alle kleine kinderen