Heringebruikneming van de Protestantse Kerk de Swaen

Afgelopen zondag was het dan zo ver, de feestelijke heringebruikneming van de voormalig Lutherse Kerk, voortaan P.K. de Swaen.
De nieuwe stoelen kregen alle waardering. Na de dienst was het gezellig koffiedrinken met een heerlijke taart met de afbeelding van het glas-in-loodraam met de zwaan erop. Voorzien van allemaal kleine suikerzwaantjes.
Voorzitter van de kerkenraad Kees Bak bedankte kerkrentmeester Henk Blomberg voor het vele werk dat verzet is.
Ook de bouwcommissie werd hartelijk bedankt. Van 12.00 tot 13.00 hadden we een officiĆ«le receptie. In het kader van ons jaarthema ‘Goede buren’ waren buren en relaties genodigd het mooie resultaat te komen bekijken. Met een heerlijk glaasje prosecco en lekkere hapjes was het een gezellig samenzijn.

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Fotoalbums. Bookmark de permalink.