Gouden bruidspaar Trudi en Henk Blomberg

Afgelopen zondag trakteerden Trudi en Henk Blomberg ter ere van hun 50-jarig huwelijksjubileum. Ze mochten veel felicitaties in ontvangst nemen.

IMG_4329

De dienst werd geleid door ds. Janneke Nijboer. Zij is ook internetpredikant bij MijnKerk.nl…, ze droeg de scapulier van Mijn Kerk (zie onderstaande foto’s):

MijnKerk.nl… is een internetkerk, een pioniersplek van de PKN. Het logo staat voor geluk. Het blauw is van de lucht, het groen van de aarde. Een klavertje 4, vier blaadjes in de vorm van een hartje. MijnKerk.nl… wil de harten van mensen raken met muziek,  door impressies van de natuur, door midden in het alle daagse leven geloof te vinden en te voeden.

Foto’s Arie van Ginkel (behalve die ene)

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Diensten, Fotoalbums. Bookmark de permalink.