Gemeenteavond

Donderdag 28 mei was er weer een gemeenteavond. Kerkrentmeester Dirk Tump gaf een uitstekende uitleg bij de jaarrekening. Voorzitter van het college van Kerkrentmeesters Henk Blomberg praatte ons bij over de positieve ontwikkelingen rond de bestemming en de verkoop van de Groenlandkerk. Hij gaf een heldere uiteenzetting over de herkomst van de bezittingen van de kerkgemeente. Hoe zit dat nu met Gereformeerd, Hervormd en Luthers geld? Nu dat zit wel goed. Voortaan spreken we over ‘ons’ geld, we zijn  immers in gemeenschap van goederen getrouwd. Voorzitter van de kerkenraad Kees Bak gaf een jaaroverzicht van de activiteiten en stelde voor om op 11 oktober a.s. afscheid te nemen van de Groenlandkerk. Ria Lagerburg kreeg de Paaskaars. Na de pauze gaf ds. Juup van Werkhoven uitleg over de symbolen in de kerk. Hoffotograaf Arie van Ginkel maakte een foto impressie. De avond verliep in uitstekende sfeer en het bleef nog lang gezellig.

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Fotoalbums. Bookmark de permalink.