In dienst van 2 oktober 2016, Vocalgroup LOGO

Aan de dienst van zondag 2 oktober wordt meegewerkt door Vocalgroup LOGO uit Eijsden.
LOGO bestaat al heel lang en heette eerst Jongerenkerk Oost-Maarland. Eind jaren zestig van de vorige eeuw waren ondernemende jongeren bezig om een jongerenkerk in Oost-Maarland van de grond te krijgen. In september 1990 werd de naam officieel omgezet in ‘Vocalgroup LOGO’.

LOGO heeft nu rond de 15 leden en zingt spirituals, licht klassiek en ‘top 2000’-werk: nummers met inhoud, is het criterium. Dirigent is Eric Feron.
Deze zondagmorgen gaat het in de preek van dominee Rien Wattel en in de liederen over ‘Als ik de liefde niet had…’ Veel liederen gaan uiteraard over de liefde. ‘Zonder liefde was leven een chaos’, zegt koorlid Lex van Wijk. ‘Als mensen ben je er voor elkaar, zorg je voor elkaar, ook voor vluchtelingen’.
Zie www.vocalgrouplogo.nl….logo_2010

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.