Terugblik gemeenteavond 20 juni 2017

Tijdens de gemeenteavond werden we bijgepraat over de financiën én over de verkoop van de Groenlandkerk. Op de vraag over de opvolging van de doopboom kwam een aantal ideeën naar voren. De kerkenraad gaat zich hierover beraden.

Daarna werd de paaskaars uitgereikt, dit keer aan Jan Daniël Hooijberg. Hij heeft zich jaren ingezet voor de kerkgemeente en vooral voor de Lutherse Kerk, nu P.K. de Swaen. Jan Daniël vond het jammer dat hij vanwege gezondheidsredenen zijn taken neer heeft moeten leggen. Hij nam de kaars dankbaar in ontvangst.

Na de pauze kregen we van ds. Mirjam Koole de vraag voorgelegd hoe wij onze Kerkgemeente over 5 jaar zien. Na 10 minuten in groepjes discussiëren schreven we onze verwachtingen op, op een rood lint. Dit lint werd in de granaatappelboom gehangen, zodat we later kunnen kijken of onze verwachtingen uitkomen. Na de vergadering nog gezellig een hapje en drankje.

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Fotoalbums. Bookmark de permalink.