Orde van dienst voor zondag 24 juli

Aanstaande zondag is iedereen weer van harte welkom in de Grote Kerk van Edam.
De dienst begint om 10.00 uur.

Gastvoorganger is ds. Audrey Lehne (Monnickendam)
Organist is Frans Koning.

Liturgie openen klik hier

ds. Audrey Lehne stelt zich voor:
AudreyLehneIk ben ds. Audrey Lehne, de laatste lutherse predikant van Edam. Dat klinkt een beetje triest, maar daardoor heb ik het spannende en intrigerende proces van het samengaan van de drie protestantse kerken in Edam meegemaakt in 2007.
Ik ben nog een jaar, samen met ds. Wijnsma, predikant geweest in de protestantse gemeente van Edam. Na mijn emeritaat in 2008 ben ik nog drie jaar doorgegaan als bijstand in het pastoraat.
Ik heb 35 jaar op Marken gewoond omdat mijn man daar predikant was. Na zijn emeritaat in 2011 zijn wij verhuisd naar Monnickendam. Ik ga nog voor als gastpredikant in verschillende gemeentes, en verder genieten wij van onze twee kleinkinderen Mozes 2 jaar en Odilia 6 maanden.

Dit bericht is geplaatst in Diensten. Bookmark de permalink.