Diensten en liturgieën Stille Week

In de Stille week is er elke avond een viering in de Lutherse Kerk. Op maandag, dinsdag en woensdag de avondgebeden met medewerking van de Nicolaascantorij.  Aanvang 19.30 uur.

Witte Donderdag gedenken wij de instelling van het avondmaal en we vieren ook samen de maaltijd van de Heer. Aanvang 19.30 uur.

Op Goede Vrijdag zijn er twee diensten. Om 15.00 uur is er een avondmaalsviering in de grote zaal van de Meermin, daarvoor zijn ook uitdrukkelijk ouderen van buiten de Meermin van harte genodigd! Op Goede Vrijdag kunt u ’s avonds genieten van de Mattheus passie in de Grote Kerk, maar in de Lutherse Kerk lezen wij om 19.30 uur de Johannes passie, omlijst met prachtige liederen en muziek!

Op Stille Zaterdag is er in de Lutherse Kerk een bijzondere viering: een meditatieve viering in de sfeer van Taizé. Met prachtige muziek, poëzie en teksten wachten we op het licht….
Aanvang 19.30 uur.

Liturgie voor maandag-, dinsdag- en woensdagavond  KLIK HIER

Liturgie voor Witte Donderdag  KLIK HIER

Liturgie voor Goede Vrijdag  KLIK HIER

Liturgie voor Stille Zaterdag  KLIK HIER

Dit bericht is geplaatst in Diensten. Bookmark de permalink.