Kinderkerk weer van start

Lieve kinderen,
Hebben jullie een lekkere vakantie gehad? En hoe zijn de eerste weken op school gegaan? Ook in de kinderkerk gaan we weer van start. Jullie (groot)ouders hebben een programma gekregen voor zondagochtend in de kerk. In dit bericht laten we jullie weten wat wij van plan zijn.

Om 10.00 uur is er een kerkdienst. Onze nieuwe dominee Mirjam Koole verzorgt de dienst. We hebben het dan over Zacheüs, die tol inde van de inwoners van de stad. Dat deed hij niet altijd zo netjes, totdat hij Jezus ontmoette….. In de kinderkerk praten we er over door en gaan we knutselen. En we gaan een liedje oefenen!

Om 11.00 uur is er koffie in de kerk. Vlak daarna vertelt Mirjam Koole wat haar plannen voor de kerk zijn. Wij gaan als zij start naar de hulpkerk waar we leuke dingen voorbereid hebben:

• Spelletjes (mag je natuurlijk ook zelf meenemen)
  • Knutselen van wat je in de vakantie gedaan of gezien hebt
  • Film kijken
  • Koeken versieren

Natuurlijk hebben we limonade en gaan we de koeken proeven.

Om 13.00 uur zijn ze in de kerk uitgepraat. Dan stoppen we in de hulpkerk en lunchen we met z’n allen in het koor van de kerk.

We vinden het heel leuk om je weer te zien zondag! Tot dan,

Groeten van de kinderkerkleiding

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Diensten, Jeugd. Bookmark de permalink.