Kerkreis naar Engeland in mei 2015

Beste mensen,

De geplande kerkreis van de Kerkgemeente Edam naar Engeland, gaat door! Het thema is Reformatie in Engeland. Vertrek zaterdag 2 mei 2015, retour zaterdag 9 mei 2015.

Tot nu toe hebben zich 35 mensen ingeschreven, er is nog beperkte ruimte voor diegenen die ook een bijzondere reis willen meemaken. Hier vindt u het inschrijfformulier

De bus is geboekt, we hebben 2 mooie overnachtingslocaties gevonden en geboekt.

Juup en Jaap hebben in de 2e week van oktober j.l. in London de slaapplekken bezocht. Die zien er prima uit.
De eerste 3 nachten slapen we in een retraite-oord van de Anglicaanse kerk, 10 minuten van het financieel centrum in London. De drie nachten daarop verblijven we in een retraitehuis in een rustig bosachtig gebied noordelijk van het centrum. Op de site van de Kerkgemeente Edam staan links naar de foto albums van de locaties. Terugreis is een ‘minicruise’ van Harwich naar Hoek van Holland.

The Royal Foundation of Saint Katharins, KLIK HIER

Voor foto’s KLIK HIER

Noord London in Gilwell Park, KLIK HIER

Voor foto’s KLIK HIER

Wij zijn heel blij met de steun vanuit de Kerkenraad voor deze reis en met de hulp rond de financiële zaken door Dirk Tump.

Wij hopen begin 2015 een echte ‘British High Tea’ te organiseren voor de deelnemers, waarbij we dan het definitieve programma zullen presenteren.

Ook een avond over Engelse Kerkmuziek staat op het programma. Wij communiceren de data voor deze bijeenkomsten binnenkort.

Best wishes,
De voorbereidingscommissie.

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Kerkreizen. Bookmark de permalink.