Intrede- en bevestigingsdienst ds. Mirjam Koole

Afgelopen zondag, 11 juni, tijdens de feestelijke intrededienst werd onze nieuwe predikant ook in het ambt bevestigd.
Voorgangers waren ds. Charlotte Kremer, ds. Anna Walsma en ds. Mirjam Koole. Na de bevestiging sprak Mirjam Koole  inspirerende en optimistische woorden in haar eerste preek voor onze kerkgemeente.
Heel veel familie, vrienden en gemeenteleden mochten deze dienst meemaken. Vooral de bevestiging in het ambt van dienaar van het Woord was een heel mooi moment.

De muzikale medewerking van het Groot Intredekoor, de solozang van Hans Siebrecht en de bijdrage van Frans Koning en Anneke Moolenschot op orgel, piano en fluit maakte het tot een extra feestelijke dienst.

De kinderkerk ontving een schatkist van de nieuwe dominee. Telkens als er kinderkerk geweest is wordt er iets in het boekje geschreven dat in de schatkist ligt en kunnen er ook nog andere dingetjes ingelegd worden.
De kinderen hadden tijdens de kinderkerk hard gewerkt aan een welkomstcadeau voor ds. Mirjam Koole, dat ze met z’n allen aan haar overhandigden.

Na enkele korte toespraken na afloop van de dienst, was er nog ruim gelegenheid voor alle aanwezigen om Mirjam Koole te feliciteren en welkom te heten in ons midden, samen met haar gezin.

Foto’s: Jaap van Werkhoven

Dit bericht is geplaatst in Diensten, Fotoalbums. Bookmark de permalink.