Gemeenteavond 19 april 2016

Onze predikant verzorgde het programma vóór de pauze. Aan de hand van foto’s blikte ze terug op veel mooie momenten. Dit gaf veel positieve reacties.

Joke Roodhart mocht de paaskaars ontvangen voor haar jarenlange inzet voor de Kerkgemeente. Ze gaat binnenkort naar Vianen verhuizen. We zullen haar missen.

Na de pauze legde onze voorzitter Kees Bak aan de gemeente het plan van de kerkenraad voor een predikant voor 80% aan te stellen met een aanvulling van 20% voor de komende vier jaar. Na die vier jaar wordt bekeken of het mogelijk is die ‘20% extra’ te continueren. Ook het profiel van de gemeente en de plannen voor de profielschets voor de nieuw te beroepen predikant kwamen aan de orde. Kerkrentmeester Dirk Tump lichtte de financiën toe. Hij liet zien hoe we er nu voor staan en wat de verwachtingen zijn voor de komende jaren. De kerkenraad houdt u op de hoogte.

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.