Burendag 2017

Geslaagd buurtfeest in de Diaconietuin aan de Voorhaven.
Op vrijdag 22 september was de diaconie van onze kerk betrokken bij de organisatie van een Buurfeest. Wij zorgden voor koffie en thee en onze kerk was tijdens het buurtfeest open. Het feest werd gegeven in de tuin van de Diaconie op de Voorhaven.
Huurders van het pand aan de Nieuwehaven, bereidden samen met Vluchtelingenwerk, het eten.
Het buurtfeest was een initiatief om de bewoners van de Nieuwehaven en omgeving nog dichter bij elkaar te brengen. Zoals bekend woont in deze buurt een bonte mix aan mensen.
De eerder door ons georganiseerde kennismakingslunches bleken een groot succes. Het buurtfeest werd georganiseerd door Wooncompagnie, de gemeente Edam-Volendam, Vluchtelingenwerk Nederland, Vereniging Oud Edam en de leden van de diaconie van de Protestante kerk Edam.
John en Jaye van muziekwinkel MusicEdam zorgden tijdens het feest voor opzwepende livemuziek.

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Fotoalbums. Bookmark de permalink.