Bijeenkomst jeugdwerk 12+

Bijeenkomst over jeugdwerk voor 12+ jongeren op dinsdag 1 oktober 2013 om 20.00 uur in de Hulpkerk (Grote Kerkstraat 55).

Een nieuw seizoen in de Kerkgemeente, met nieuwe plannen en ideeën. Vorig seizoen hebben wij een (her) start gemaakt met het jeugdwerk voor jongeren vanaf de leeftijd van 12 jaar. Eenmaal in de maand organiseerden wij een jongerenviering op de familiezondagen en daarnaast is er in het najaar van 2012 een begin gemaakt met catechese bij de predikant aan huis.

Ook voor dit seizoen zijn er plannen genoeg, maar wij willen graag eerst met de ouders van de jongeren praten om te weten te komen wat er leeft. Wat willen jullie de jongeren meegeven als het gaat om het (christelijk) geloof, de Bijbel, ethiek etc.? En hoe kunnen wij jullie daarbij helpen? Wat verwachten jullie van de Kerkgemeente? We willen onze ervaringen van het afgelopen jaar graag met jullie delen en zijn benieuwd naar jullie suggesties en ideeën.

Jullie zijn van harte welkom op dinsdag 1 oktober 2013 om 20.00 uur in de Hulpkerk (Grote Kerkstraat 55). Vanzelfsprekend zijn ook de jongeren meer dan welkom!

Dit bericht is geplaatst in Fotoalbums, Jeugd. Bookmark de permalink.